سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمل خرده بار بین شهری

حمل خرده بار بین شهری

خرده بار به بارهایی اتلاق می شود که از حجم یک وانت نیسان کوچک تر و کمتر است ولی صاحب بار نیاز دارد بار را به شهرستان ارسال کند. برای حمل خرده بار به شهرستان می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید. ارسال بار به شهرستان با اتوبوس برای بارهای سبک و کوچک گزینه بسیار مناسبی است. برای حمل بار شهرستانها یک راه دیگر تماس با شرکت حمل و نقل فدک بار است تا بارهای کوچک و بزرگ شما را به شهرستان مورد نظرتان ارسال نماییم.

 

روش های ارسال بار در باربری بین شهری

برای ارسال بار به شهرستان چند روش مختلف وجود دارد . استفاده از هر کدام از این روش ها به نوع و مقدار و حجم بار شما بستگی دارد .

چنانچه بار شما خیلی زیاد نباشد، مثلا در حد یک یا چند کارتن کوچک و یا مثلا یک گاز یا یخچال، در فیلد خرده بارقرار می گیرد و اگر بیشتر باشد ، وارد فیلد حمل بار با نیسان می شود . اغلب بارهایی مثل لوازم و اثاثیه منزل که خیلی زیاد نیستند ، حمل مبلمان و … را با وانت نیسان به شهرستان حمل می کنند.

برای حجم بارهای بیشتر ، مثلا حمل لوازم منزل که تقریبا اغلب لوازم را در بر می گیرد ، و یا بارهای سنگین و با تناژ بالای 2 تن ، دستگاه های کشاورزی و صنعتی و … از کامیونت ، خاور و کامیون استفاده می شود.

 

تعرفه باربری و حمل بار بین شهری در سال 1401

نرخ کرایه باربری بین شهری در هر باربری متفاوت است و امروزه به سختی می توان شرکت یا باربری پیدا کرد که تعرفه باربری و حمل بار بین شهری و لیست قیمت ثابت برای حمل و نقل بار و اثاثیه در اختیار عموم مردم قرار دهند . دلیل این امر، نوسان قیمت حمل بار بین شهری است که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد .

 

قیمت و هزینه باربری بین شهری

هزینه باربری بین شهری از بر اساس مقررات نرخ اتحادیه باربری معیارهای مشخصی دارد . در شرکت فدک بار سعی شده تا قیمت کرایه وانت بین شهری با ارزان ترین نرخ باربری و کمترین تعرفه باربری بین شهری بصورت کارشناسی شده تعیین شود . برای مثال در زیر چند نمونه ازقیمت های باربری فدک بار به شهرستان آورده شده است .

 

عوامل موثر بر قیمت نهایی باربری شهرستان

در باربری شهرستان عوامل مختلفی می توانند بر قیمت نهایی بار شهرستان تاثیر گذار باشند . در زیر به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

در زمان های خاصی از سال مانند روزهای پایان سال یا مراسم و اتفاق های ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله که در خواست ها و تقاضای سفارش برای شهرهای مربوطه یا کلیه شهرها زیاد می شود ، قیمت باربری به شهرستان نیز تغیر می کند . در این روزها ، راننده به نسبت میزان درخواست ها ، کمتر یافت می شود و در این صورت با افزایش کرایه مسیر مواجه می شویم .

در روزهای عادی هم ممکن است گاهی به دلایل مختلفی راننده یک شهر کمتر از حد درخواست باشد و افزایش قیمت مشاهده شود. در برخی مواقع نیز ممکن است باربری ها به دلیل کاهش سفارش بار و تعدا اندک در خواست و همچنین تعداد زیاد رانندگان در صف بارگیری با کرایه های کمتری جهت قیمت باربری به شهرستان ، با صاحب بار و راننده توافق کنند .

این موضوع نیز با رضایت و گاهی با درخواست خود راننده از باربری است که حاضر هستیم با نرخ کمتر هم اقدام به حمل بار نماییم ، چرا که بهتر از انتظار کشیدن و ماندن در صف بار است و بدین ترتیب گاهی با کرایه ای پایین تر از حد تعرفه نیز مواجه می شویم .

تا حدی به علت و دلایل عدم ارائه لیست قیمت ثابت و یا کمتر مشاهده شدن آن توسط مشتری و عموم مردم اشاره شد ، البته ناگفته نماند که فقط در برخی از زمان ها و یا شهرها امکان افزایش و یا کاهش قیمت به نحوی که در مطالب فوق به آن اشاره شد ، به میزان اندک مشاهده می شود و در اکثر مواقع قیمت ها بصورت نسبتا ثابت هست .

 

 خدمات بیمه فدک بار در باربری و حمل بار شهرستان

امکان پوشش بیمه ای بار تا سقف مورد نظر مشتری با استفاده از بارنامه رسمی و دولتی به همراه بیمه مسئولیت معتبر رایگان تا سقف محدود از خدمات شرکت فدک بار برای مشتریان گرامی می باشد .

 

مناطق تحت پوشش باربری و حمل بار شهرستان

برای حمل بار به شهرستان ، می توانید از هر جای تهران که هستید ، با شرکت ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. در سریع ترین زمان ممکن و یا در زمان انتخابی شما، خودروهای باری ما برای بارگیری عازم محل بارگیری می شوند. ما تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دادیم تا بتوانیم برای خدمت رسانی به همه مردم در زمینه باربری شهرستان، آماده باشیم. برای حمل بار به اغلب شهرستان های ایران می توانید روی ما حساب کنید.

همچنین شرکت فدک بار در تمامی نقاط تهران آماده ارائه خدمت به عزیزانی است که برای ارسال بار خود به شهرستان نیاز به خودروی باربری دارند. مناطق اصلی ارائه باربری به شهرستان فدک بار توسط باربری شرق تهران ، باربری غرب تهران و باربری های شمال و جنوب تهران و پایانه های باربری شهرستان شهرک های حومه تهران می باشد .

 

درخواست باربری و حمل بار ارزان بین شهری از فدک بار

فدک بار خدمات باربری ارزان بین شهری را با انواع خودروی باری انجام میدهد. حمل بار ارزان شهرستان با کامیونت های مدل بالای روباز و مسقف با تعرفه مناسب بصورت شبانه روزی برای هموطنان گرامی انجام میشود . کافی است سری به لیست قیمت و تعرفه باربری بین شهری فدک بار بزنید و یا با شماره دفتر باربری و وانت بار ارزان بین شهری فدک بار تماس بگیرید و با توجه به میزان محموله ارسالی ، خودروی متناسب حمل بارتان را از کارشناسان ما سفارش بگیرید . کارشناسان ما نرخ کرایه خودروی مورد نظر، هزینه باربری بین شهری و هزینه کارگر را با توجه به حجم و میزان محموله به اطلاع شما خواهند رساند و پس از توافق ، هیچ تغییر قیمت یا افزایش نرخی لحاظ نخواهد شد . مگر در مواردی که توضیحات مشتری به صورت کامل و شفاف به کارشناس مربوطه سفارش گیری منتقل نشده باشد .

 

سفارش آنلاین باربری به شهرستان

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به فرم ارسال درخواست رایگان در صفحه اصلی فدک بار ،سفارشات خود را ثبت نمایند تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سفارش شما را ثبت سیستمی نمایند .